Oppdateringer:

fredag 19. desember 2008

Presentasjonsskjema for de som ønsker pass

Kopier dette skjemaet inn på mailen din, fyll ut, og send til
hunde-pass@hotmail.com.
Presentasjonen din vil da bli lagt ut på denne siden. Legg gjerne ved bilde om du ønsker!


Presentasjonsskjema for de som ønsker pass:

Fornavn:
Fylke:
Ønsker/trenger:
Hvorfor:
Hvor langt unna er du villig til å plassere hunden:

Kan betale for pass, tilby pass tilbake, andre tjenester:

Varighet:


Om hunden:

Alder:
Rase:
Kjønn:

Hundens forhold til barn, katter, andre hunder:


Bruksområder/hva den evt. er trent til:


Egenskaper/personlighet:


Rutiner: (være alene, bilkjøring, burbruk, mat o.l.)


Spesielle behov, sykdom e.l.:


Epostadresse/telefonnummer: (Valgfritt, ønsker man ikke å ha det ute på nett, kan dette videreformidles via HundePassRingens mail.)

3 kommentarer:

  1. Hei, vi er to kollegaer som har hver vår boston terrier og ønsker pass på dagtid mens vi er på jobb. Om du ønsker å passe de hele dager, kan vi levere og hente i Oslo. Ønsker du derimot å gå turer, kan du få nøkler og hente de, og deretter levere de tilbake mens vi er på arbeid. Vi bor på Torshov/Bjølsen.

    Det er to nydelige gutter, snille, glad i å leke og glad i hverandre. Elsker mennesker. Kontakt meg på mobil 47039987 om du kan hjelpe. Vi vil bli ekstremt takknemlige og betaler selvsagt.

    Edel

    SvarSlett
  2. e-posten til nettsiden står som ugyldig hos meg. Er det en annen måte jeg kan legge ut skjemaet mitt på?

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg får også opp e-posten som ugyldig. Hvor skal jeg sende presentasjonssjemaet?

    SvarSlett