Oppdateringer:

søndag 21. desember 2008

Pass over kortere eller lengre perioder tilbys i Akershus

Fornavn:Stine
Alder:21
Fylke:Akershus

Kan tilby:
Pass over kortere eller lengre perioder

Ønsker pass tilbake, betaling, annet:
Kan være aktuelt med pass tilbake, ellers ingen betaling

Egen hund/egne hunder:
Engelsk bulldog tispe på litt over året.

Andre dyr i huset:
Nei

Barn:
Nei

Beliggenhet:
Bor på et jordet i hakadal med fine turmuligheter

Jobbsituasjon:
Samboer er hjemme mandag,onsdag og torsdag, jeg jobber vanligvis 8 t pr dag.

Erfaring med hunder og raser:
Jeg har hatt boerboel og newfoundlandshund før, og oppvokst med blandingshund(leonberger/gordon setter)

Betingelser/nødvendigheter:
Hvis det er tispe så kan ikke denne være spesielt dominant, da min er det.

Epostadresse:
stine-kollstuen@hotmail.com

1 kommentar:

  1. Hei Stine! Mitt navn er vivi, jeg har en boerboel på 3,5 år og prøver å få en ordning for han uten å måtte gi han fra meg! Jeg har fått en datter og er alene med henne og det blir for liten tid til vennen vår! Vi bor i sande i vestfold. Archo (hunden) er veldig go gutt som er gla i di fleste! Har gått bra både med hann hunder og tisper store og små mennesker! Håper du tar kontakt! Mvh Vivi nilsen Telefon: 97104617
    Mail: vivi.nilsen@gmail.com

    SvarSlett