Oppdateringer:

fredag 19. desember 2008

Korttidspass ønskes i Trondheim

Fornavn: Linda
Fylke: Sør-Trøndelag (Trondheim)

Ønsker/trenger:
Noen som kan passe hunden når mannen er bortreist og jeg jobber sene og lange kvelder.

Hvorfor:
Synes hun fortjener mer aktivisering i de ukene, da hun blir hjemme i 9 timer alene.

Hvor langt unna er du villig til å plassere hunden:
Trondheimsområdet, nærliggende.

Kan betale for pass, tilby pass tilbake, andre tjenester:
Kan betale, evt.kan vi bli enige om andre gjentjenester.

Varighet:
Alt fra 1 dag til 4 dager/netter.

Om hunden:
Alder: Snart 4

Rase: Flat coated retriever

Hundens forhold til barn, katter, andre hunder:
Barn:
Liker barn, men synes de kan bli vel masete. Går da unna og viser tydelig tegn på at hun vil være i fred, ellers helt ok med barn.
Katt: Har to selv, men jager fremmede katter om hun får sjansen. Stopper på innkalling fra meg, men tvilsomt med andre;-)
Andre hunder: Ivrig til en viss grad, men er selv svært underdanig. Lager aldri bråk.. Vil gjerne hilse, men ikke mer. Løper sjelden bort til dem om hun er løs, men om hun gjør det er det kun for å se, så kommer hun straks tilbake, men jeg kobler henne alltid når vi treffer andre.

Bruksområder/hva den evt. er trent til:
Hun er trent i LP og AG, konkurrerer i LP og starter snart i AG. Ellers kan hun en haug med triks som hun ikke nøler med å vise fram dersom man har en godbit i lomma;-)

Egenskaper/personlighet:
Svært vennlig, snill som dagen er lang. Energisk! Elsker å gå lange turer og ikke minst få brukt hode sitt, får hun ikke det kan hun være litt masete, men legger seg på "plassen" sin om hun får beskjed.

Rutiner: (være alene, bilkjøring, burbruk, mat o.l.)
Er alene hver dag i ca. 8 timer. Får mat før jeg drar på jobb og etter kveldstur. Vant til bur i bil, men ikke ellers, da legger hun seg på teppe/senga si.

Spesielle behov, sykdom e.l.:
Ingen.

2 kommentarer:

  1. hei! Jeg er ei jente på 21år som savner en firbeint turkamerat! Jeg er student, men har bare èn nesten full skoledag,resten av dagene har jg bare en til to forelesninger, så har mye av fritid:)
    du kan gjerne sende meg en mail, dersom du ønsker å vite mer:)

    Antonia_ertresvaag@hotmail.com

    SvarSlett
  2. hei. Vi er et rolig par på 21 og 29 år. Vi holder til på Hovin, ca. 45 min fra Trondheim. Vi er godt vant med hund, og har i sommer mistet vår kjære rottweiler til kreft. Vi er utrolig glad i å gå tur i skog og mark, og er ofte på hytta.

    Høres dette interessant ut så ta kontakt:)

    fihe88@hotmail.com

    SvarSlett