Oppdateringer:

fredag 19. desember 2008

Hundepass tilbys og ønskes i Oslo


Fornavn: Marthe
Alder:23
Fylke:Oslo

Kan tilby:
Jeg kan passe hunder på kvelder (ca. 18-23), untatt mandag og fredag kveld. I helger kan jeg passe enten kveld eller dag. Kan gå en tissetur dersom det trengs. Noen ganger kan jeg stille opp på kort varsel, men ikke alltid.

Ønsker pass tilbake, betaling, annet:
Ønsker også pass til mine egne hunder kvelder og helger.

Egen hund/egne hunder: (Rase, alder, kjønn)
To hannhunder på ca. to år, begge er blandinger, en mellomstor og en stor. Siden den ene hunden min kan være usikker og derfor gjøre utfall mot noen hunder, er det best med en voksen tispe. Dersom det er en hannhund kan det gå bra hvis vi går en times tur sammen første gange vi møtes- da pleier ting å gå veldig mye bedre! Men en utpreget unghund eller hann som lett "tar igjen" (knurrer tilbake osv) tror jeg kan blir litt vanskelig.

Andre dyr i huset:
Nei

Barn: (Husk alder)
Nei

Beliggenhet: (Landlig, by, hage, skog m.m.)
Liten sokkelleilighet med hageflekk, utenfor Oslo sentrum, stille nabolag med kort vei til skogen.

Jobbsituasjon: (I forhold til om hunden må være alene hjemme osv.)
Jeg tenkte jeg skulle være hjemme når jeg passer andre hunder, og samtidig må det alltid være noen sammen med hundene mine dersom andre passer dem.

Erfaring med hunder og raser:
Oppvokst med gatemixer, er vel derfor jeg endte opp med det selv:) Fikk mine to for et år siden, første året har jeg brukt "vanlig" dressurtrening, men holder nå på å gå over til klikketrening. Passet en del hunder når jeg var yngre, men ingen erfaring med noen spesiell rase. Jeg ønsker først og fremst bare å være "selskap" for en annen hund, og det er det jeg oså trenger til mine.

Ellers:
Jeg har ikke bil, så jeg er avhenging av at de som skal passe hundene bor i nærheten av offentlig kommunikasjon.

Andre ting man ønsker: (Feks, turvenn e.l.)
Cameron, han store gule, ønsker jeg også en leke/turkamerat til. Han er to år gammel, veldig snill og glad i å leke med alle hunder.

Epostadresse:

1 kommentar:

  1. Dyrekjær dame tidligere hundeeier i 12 år, vil gjerne passe rolig Cocker Spaniel mandag - fredag i Oslo. Gode ref. Tlf 22 69 35 03/svarer

    SvarSlett