Oppdateringer:

søndag 1. mars 2009

Korttidspass og lufting tilbys i Oslo

Fornavn: Signe
Alder: 44
Fylke: Oslo

Kan tilby:
Lufting dag og kveld i nærmiljøet (Skøyen/Hoff), pass hjemme over kortere tidsperioder

Ønsker pass tilbake, betaling, annet:
Diskuteres

Egen hund/egne hunder: (Rase, alder, kjønn)
Nei

Andre dyr i huset:
Nei

Barn: (Husk alder)
Nei, bare en mann

Beliggenhet: (Landlig, by, hage, skog m.m.)
Villastrøk med turstier

Jobbsituasjon: (I forhold til om hunden må være alene hjemme osv.)
De flestedagene i uken er jeg bare ute i ca 3 timer, men en dag i uken er jeg ute ca 7 timer.

Erfaring med hunder og raser:
Oppvokst med samojeder, har til nå passet pomeranian, løwchen, cavalier, mellom-schnauzer, australsk terrier.

Betingelser/nødvendigheter: (Feks, må like å kjøre bil, gå lange turer,vokst opp med barn)
De hundene jeg skal passe hjemme må være forholdsvis små og de må ikke sikle.

10 kommentarer:

  1. Hei, du må gjerne kontakte meg på mail esandb@hotmail.com. Ønsker pass av hund evt.tur. mvh Elin

    SvarSlett
  2. Jeg legger inn kommentar på min egen annonse. E-post adressen min er ikke oppgitt i annonsen, men denne er dognanny@live.no. Signe

    SvarSlett
  3. hei,
    jeg får en langhåret dverg dachs denne uken, og kunne gjerne ønske meg litt hjelp til lufting midt på dagen, da jeg ettterhvert starter på skole.
    ta kontakt om du vil
    tlf:97718190
    hilsen karen

    SvarSlett
  4. Hei!
    Jeg har en pomeranianvalp på 9 uker jeg skal være hjemme med fram til jeg starter i ny jobb 1. september. Mulig jeg tenger pass til valpen/hjelp til lufting etteroppstart i jobben. Han er en rolig og sosial kosegutt. Kan ikke du ta kontakt på mail: tove.isebakk@hotmail.com dersom dette virker interessant, eller dersom du kjenner noen som kan hjelpe meg?

    Mvh Tove

    SvarSlett
  5. Hei,
    Har en liten blandingstispe på snart 1 år, som har hjemmealene-problematikk. Ser det er en stund siden noen med postet på siden din, men ta gjerne kontakt med meg om tilbudet fremseles gjelder. mirjam_mk@hotmail.com

    Om ikke det passer for deg, kanskje du kjenner til noen som lufter litt i løpet av dagen?

    Med Vennlig Hilsen
    Mirjam

    SvarSlett
  6. Hei!

    Jeg har en glad, liten hund på 7kg, og behøver en hundepasser i juli for da reiser jeg på ferie...

    Ta gjerne kontakt med meg på min mail; lillann83@hotmail.com

    Vennelig hilsen
    Lillann

    SvarSlett
  7. Hei!

    Vi har en liten (4 kg) Bichon Havanais og behøver en hundepasser av og til. Ta gjerne kontakt hvis du har mulighet for å passe henne 2 dager i august; hallvard-amy@powertech.no.

    Mvh,
    Amy

    SvarSlett
  8. Hei!
    Har en liten cavalier hannhund på 6 mdr som trenger pass et par ganger i uken på dagtid når jeg er på jobb. Dersom du fortsatt er tilgjengelig for hundepass, vennligst ta kontakt på herlanck@plu.edu

    Mvh

    Christine

    SvarSlett
  9. Hei, jeg har en 10 år ung Border Collie jente. Som er veldig rolig og kosete. Hun er vant til det meste. Trenger hjelp hver onsdag. er avhengig at noen henter henne fra jobben mellom 9.00 og 10.00 og levere henne tilbake til jobben mellom 15.30 og 16.30 jobber på Ulven i Oslo. Fint om du kunne ta kontakt med meg om det er noe du kunne tenke deg. Takk :) og hilsen fra Gitte og Emma

    SvarSlett
    Svar
    1. obs da datt ut e-mail adressen :( gitte@vtt.as takk :)

      Slett