Oppdateringer:

søndag 21. desember 2008

Korttidspass tilbys for tispe i Oslo

Fornavn: Nina
Alder:29
Fylke:Oslo, Holmlia

Kan tilby:
Pass av tispe,utenom løpetid,i helger og kortid i ukedagene Kan som oftest stille på kort varsel, da jeg som regel er hjemme i helgene uansett.Er det noen jeg blir godt kjent med, kan jeg også stille opp på kort varsel i uka.

Ønsker pass tilbake, betaling, annet:
Mulighet for pass av egen hund

Egen hund/egne hunder: (Rase, alder, kjønn)
Ridgeback på tre år, hannhund

Andre dyr i huset:
Bare en hund

Barn: (Husk alder)
Ingen

Beliggenhet: (Landlig, by, hage, skog m.m.)
Borettslagleilighet m\veranda, landlig til i utkanten av Oslo kommune, med turstier og friluftsområder rett i nærheten. Kort avstand til marka og gangavstand til sjøen.

Jobbsituasjon: (I forhold til om hunden må være alene hjemme osv.)
Jobber fulltid i uken, har samboer som er hjemmeværende, men ved pass er det jeg som tar ansvaret i hovedsak når det gjelder turgåing da han har ryggproblemer.

Erfaring med hunder og raser:
Vokst opp med oppdrett av schæfer hunder, godt vant med hund

Betingelser/nødvendigheter: (Feks, må like å kjøre bil, gå lange turer, vokst opp med barn)
Gjerne ei leken dame som min egen hund kan ha glede av å være sammen med. Bør kunne gå ok i bånd, da jeg går med to om gangen. Flott hvis det er hund av stor rase, så de er jevnbyrdige i lek. Rolig innendørs er en fordel.

Telefon:
99562942

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar