Oppdateringer:

fredag 2. januar 2009

Kort/langtidspass tilbys og passbytting ønskes i Akershus

Fornavn: Bente
Alder:32
Fylke: Akershus

Kan tilby:
Pass i helger eller lengre perioder i ferier osv
Ønsker også turvenner

Ønsker pass tilbake, betaling, annet:
Hadde vært fint med passbytte, men kan også passe gratis

Egen hund/egne hunder: (Rase, alder, kjønn)
Cita, sterilisert tispe født sept 07, blandingshund 27 kg

Andre dyr i huset:
Nei, men det er andre hunder i området + katter

Barn: (Husk alder)
Jente 8 år

Beliggenhet: (Landlig, by, hage, skog m.m.)
Bor i blokk, nær skog og golfbane som vi benytter hyppig

Jobbsituasjon: (I forhold til om hunden må være alene hjemme osv.)
Jeg jobber man-fre 8 – 16, Cita er med på jobb på dagtid. Dersom jeg skal passe noen i ukedager bør den takle å være alene da jeg ikke kan ha med flere på jobb.

Erfaring med hunder og raser:
Cita er min første hund (Har gått valpekurs og grunnkurs), men har tidligere passet hunder for venner og bekjente. Møter også en del hunder i forbindelse med jobb.

Betingelser/nødvendigheter: (Feks, må like å kjøre bil, gå lange turer, vokst opp med barn)
Cita er en aktiv hund, vil helst leke med de fleste. Aldri hatt problemer i forhold til andre hunder, men hun kan kanskje oppleves som litt voldsom.
Da jeg har en datter bør hunden tåle barn.

Andre ting man ønsker: (Feks, turvenn e.l.)
Vi ønsker gjerne turvenner i Akershus (bor i Nittedal)
Vi har bil og kan kjøre litt…

Epostadresse:
Korse76@hotmail.com

1 kommentar:

  1. Dette er ikke lenger aktuelt - har forsøkt å få annonsen slettet uten hell.
    Bente

    SvarSlett