Oppdateringer:

onsdag 4. februar 2009

Hundepass tilbys og leke/turkamerat søkes i Buskerud

Fornavn: Tine Lise og Thomas
Alder: 22 og 25
Fylke: Buskerud (Modum)

Kan tilby:
Hundepass, først og fremst i korte perioder

Ønsker pass tilbake, betaling, annet:
Betaling kun nødvendig om det er i lengre perioder

Egen hund/egne hunder: (Rase, alder, kjønn)
1 Staffordshire Bullterrier, hann, 17 mnd

Andre dyr i huset:
Nei

Barn: (Husk alder)
Nei

Beliggenhet: (Landlig, by, hage, skog m.m.)
Tettsted

Jobbsituasjon: (I forhold til om hunden må være alene hjemme osv.)
Vi jobber skift og turnus, så ofte er en av oss hjemme.

Erfaring med hunder og raser:
Har begge hatt hund i mange år

Betingelser/nødvendigheter: (Feks, må like å kjøre bil, gå lange turer, vokst opp med barn)
Det er en fordel om hunden synes bil er OK, da vi har fine turområder en kort biltur unna! Hunden må like andre hannhunder, og ikke vise agressivitet e.l. da vår hund synes det er litt "skummelt".

Andre ting man ønsker: (Feks, turvenn e.l.)
Vi er i utgangspunktet ute etter en leke -og turkamerat til hunden vår.

5 kommentarer:

  1. Hei :)

    Har ei staffe tispe på ett år ;)

    Vi trenger ikke pass men går gjerne tur og/eller passer ;)

    Vi er ett par på samme alder som dere.

    Send mail tilbake hege_karlsen@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Er det ingen aktivitet her lenger...? Synd å miste eit slikt forum!

    SvarSlett
  3. Hei..... virker som det er lite aktivitet her,men i tilfelle noen ser,så er jeg tilgjengelig til å passe hund stort sett hele tiden.Bor i Sandefjord ,Ring gjerne. Mvh Wenche Mobil 47 28 86 86

    SvarSlett
  4. Ett år etter forrige innlegg - er denne siden i aktivitet? Jeg er på jakt etter noen snille mennesker som kan ha en toller i 3 uker i januar/februar....... i nedre buskerud.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei
      Jeg er ute etter det samme som deg,er første gang innom denne siden nå idag.
      Hadde jeg sett henvendelsen tidligere hadde jeg hjelp til,og om mulig ha byttet
      Er ikke ofte men en gang i mellom står enn i beit for hundepass.
      Jeg har selv en berner sennen tispe på 6år
      Kanskje hører jeg fra deg,
      Mvh signe heistad-mobil 47323220

      Slett